دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام من بیقرارم

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام من بیقرارم با بالاترین کیفیت

Download New Music Sina Shabankhani – Man Bighararam

ترانه : عاطفه حبیبی , آهنگساز : سینا شعبانخانی , تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام من بیقرارم :

عادت میکنم این روزامو رد میکنم

تو یه گوشه از این اتاق با خودم خلوت میکنم

ای وای من

من دلتنگتم خوب میدونی تو چنگتم

با تو دارم آرامش تو اونی که من میخوامش

ای وای من

دستاتو که میگیرمش اشکاتو که میبینمش

حس میکنم دیوونه میشم میمیرمو

دستاتو میخوام حتی تو رویام

من بیقرار تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظار تو بگو تا کی طاقت بیارم

من بیقرار تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظار تو بگو تا کی طاقت بیارم

طاقت بیارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام من بیقرارم

♫♫♫♫♫♫

عادت میکنم این روزامو رد میکنم

تو یه گوشه از این اتاق با خودم خلوت میکنم

ای وای من

من دلتنگتم خوب میدونی تو چنگتم

با تو دارم آرامش تو اونی که من میخوامش

ای وای من

دستاتو که میگیرمش اشکاتو که میبینمش

حس میکنم دیوونه میشم میمیرمو

دستاتو میخوام حتی تو رویام

من بیقرار تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظار تو بگو تا کی طاقت بیارم

من بیقرار تو نباشی من آروم ندارم

چشم انتظار تو بگو تا کی طاقت بیارم

مطاقت بیارم

منبع:وب سایت bia 4media              لینک دانلود کیفیت 320