دانلود آهنگ جان من از معین

متن آهنگ جان من از معین

جانه تو جانه من حاکمو قربانِ من سفره ی خانه من طعم لبت نانِ من
خوش بگو تا دَم از خوشه ی تو نوش کنم شاه شیرین بیان صورت خندانه من
صحبت از موی تو هستو گوش تو گوش نیست
حکم به کشتار بده بنده و قربانی ام از تو آزادم آن لحظه که زندانی ام
زان به تو بوسه بر آه جگر سوز من مُهر دیوانگی طالعه پیشانی ام
عشق دیوانه زهر جانانه از تو مینوشمو سرمستو سبک بال من
بیت ویرانی شعر ایرانی از تو میخوانم و شب نقطه ی بیدار منم
جانه تو جانه من حاکمو قربانِ من سفره ی خانه من طعم لبت نانِ من
خوش بگو تا دَم از خوشه ی تو نوش کنم شاه شیرین بیان صورت خندانه من
عطش روی تو دارم شبه دیدار باش نفسه خفته ی بی عاطفه بیدار باش
هوسه عطر تو هستو تب آغوش نیست صحبت از موی تو هستو گوش تو گوش نیست
حکم به کشتار بده بنده و قربانی ام
ای دل ای عاشق موجه بی قایق میروی تا بزنی سر به کدامین سنگ
ای دل ای تنها مستو بی پروا بی سپر میبری ام سمت کدامین جنگ
جانه تو جانه من حاکمو قربانِ من سفره ی خانه من طعم لبت نانِ من
خوش بگو تا دَم از خوشه ی تو نوش کنم شاه شیرین بیان صورت خندانه من

منبع:وب سایت پونه موزیک  لینک 320