مجبورم بود خانمم رو ببرم مطب شخصی متخصص ، زخمی که رو پوست رانش بود ورمش بدتر شده بود و دردش غیر قابل تحمل بود، ساعت 10صبح بود زنگ زدم نوبت بگیرم منشی دکتر گوشی رو برداشت و خیلی سریع گفت ساعت 10.30شب بیاین، گفتم اگه میشه اول وقت نوبت بدین بیمارم درد پاش خیلی زیاده، منشی گفت نمیشه و گوشی رو قطع کرد،مجبور شدم مسکن بدم خانمم که بتونه تا اون موقع تحمل کنه، هر جوری بود گذشت و رفتیم مطب، وقتی وارد
مطب شدیم دیدم،حدود 20نفر بیمار داخل سالن انتظار بیرون نشستن جلو رفتم و به یکی از منشی های دکتر (سه تا منشی داشت)گفتم، کی نوبت ما میشه، با یه لحن خیلی محکم گفت که تازه اومدین بشینین این بیمارا همه جلوتر از شما اومدن، ولی یه نیم ساعت دیگه نوبتتون میشه، تعجب کردم گفتم چطور میشه این همه بیمار رو تو این نیم ساعت میبینه،خلاصه 40 دقیقه بعد نوبت ما شد ولی منشی اجازه نداد من همراه همسرم وارد اتاق بشم،،،، ،از زبون همسرم: وقتی وارد اتاق پزشک شدم سه تا بیمار دیگه هم نشسته بودن، منتظر شدم تا نوبت من شد، دکتر گفت مشکلت چیه وقتی مطرح کردم دکتر گفت که شلوارتون رو ببرین بالا،با حالت تعجب بهش گفت آخه دکتر جلو غریبه ها درست نیست ولی دکتر قبول نکرد و گفت  مشکلی نداره،باز اصرار کردم دکتر گفت بیاین این ورتر منم با عصبانیت گفتم شورشو درآوردین، چقد حرص پول میزنین و حرمت بیمار رو رعایت نمیکنین، درسته اونا هم بیمارن ولی محرم که نیستن شاید دوست نداشته باشیم کسی از بیماری مون خبر داشته باشیم، مث این می مونه که چندتا بیمار رو همزمان ویزیت کنی، بعد یهو یکی از منشی های دکتر اومد داخل و  پرید وسط حرفم و گفت اعتراضی دارین برین بیرون، دکتر چون سرش شلوغه بیمارا رو با هم میبینه سلامتی شما واسه دکتر مهمه

این داستان از زبون یکی از دوستانم بود، چیزی که هست این جور پزشکان آبرو حرفه پزشکی و نظام پزشکی کشور رو خدشه دار میکنن ، امیدوارم که شاهد این جور کارا نباشیم و حرمت بیمار رو نگه داریم، و اینو حق خودتون بدونید که یه متخصص حداقل باید یه ربع واسه بیمار وقت بذاره،

امیدوارم پزشکان ایران همیشه سلامتی بیمار رو اولویت قرار بدن تا پول و درآمد از این حرفه رو، البته ناگفته نمونه وجود سهمیه های زیاد در پذیرش دانشگاه های پزشکی کشور بخصوص رشته های تخصص وجود این اتفاقات رو خیلی زیاد کرده، حضور افرادی که هیچ صلاحیتی برای نشستن رو صندلی های دانشگاه پزشکی رو نداشته و ندارن و از هیچی به همه چیز رسیدن.

بدرود