سلامدوستان امیدوارم هفته خوبی رو گذرونده باشین و هفته ها و روزای بهتری رو در آینده داشته باشین، اگه بدونین من یه دانشجو ترم اولیم، البته الان دوباره ترم اولی شدم، ولی این ترم اولی یه فرقی داره اونم اینکه من الان دارم پزشکی می خونم، یعنی یه دانشجوی ترم اولی پزشکی، اگه یکم از جو جامعه و دانشگاه با خبر باشین می دونین که همه احساس می کنن پزشکان از هر نظر با بقیه فرق دارن و یه شخصیت مغرور دارن، خودشون رو خیلی از بقیه سر تر می دونن، البته شاید بعضیاشون اینجوری باشن ولی اکثرا اینجوری نیستن، بلاخره اونا یه راه سختی رو پشت سر گذاشتن و با سختی آشنا هستن، به همین دلیل درک عمیقی نسبت به مشکلات دارن، البته در دانشگاه جو خیلی بدتره واین به دلیل برخورد بده بعضی از دوستان با بچه‌های رشته‌های پیراپزشکی هست که این وضعیت خیلی بد رو ب وجود آورده، و متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که پشت سر هم دیگه حرف در میارن، و بیشتر این تهمتها از طرف بچه های پیراپزشکی نسبت ب بچه‌های پزشکی هست و اگه دانشگاه شما کوچک باشه این تهمتها به سرعت تو دانشگاه پخش میشه و هیچ راهی برای جلوگیری از حرفا نیست، متاسفانه این مشکل واسه خودم پیش اومده و اصلا کاری به این حرفا ندارم ولی حفظ آبروی دیگران خیلی مهمه، و اینکه با یه حرف دروغ با آبروی کسی بازی کنی جز گناهان بزرگه و توی اون دنیا باید حساب پس بدیم.

البته به این توصیه ها توجه کنین تا به این مشکل برخورد نکنیم یا کمتر پیش بیاد،اول اینکه از اعتماد کردن به کسی پرهیز کنید حتی بهترین دوستاتون، دوم سعی کنید سرکلاس حواستون فقط به استاد باشه، سوم سعی کنید توی فضای باز زیاد با گوشی حرف نزنید، تا می تونید از گروهای هم جنس خودتون حمایت کنید، برای جزوه گرفتن از جنس مخالف ترم اول زوده بچه‌های ترم اولی هنوز بی جنبه هستن،،، سعی کنید اگر پزشک هستی از کمک کردن به بچه‌های پیرا پزشکی (جنس مخالف) خودداری کنید حتی اگر کمک کوچکی باشه این مورد بالعکسش هم خطرناکتره....

اگه دوست داری یه زندگی دانشجویی بدون حاشیه ای داشته باشی رعایت نکات بالا بهتون کمک می کنه این چیزی که من دوبار دیدم، ممنون از همه شما